הוצאה לאור, סיפורים קצרים, רומנים

הוצאה לאור, סיפורים קצרים, רומנים

הוצאת דפי חיים מתמחה בכתיבה, עריכה והוצאה לאור של ביוגרפיות, זיכרונות וסיפורים אישיים.

התהליך מתבצע בשלושה שלבים:

השלב הראשון: איסוף חומרים
באמצעות סדרה של כשבעה שמונה מפגשים וראיונות עם גיבור הסיפור. מלבד זאת אנחנו אוספים, לפי הצורך, חומרי עזר מתוך קטעי עיתונות ומתוך מחקרים ואנציקלופדיות המעידים על התקופה שבה התרחש הסיפור.

השלב השני: כתיבה, עריכה והגהות
אחרי שהעלינו את החומרים על הכתב ובסיום העריכה, אנחנו מעבירים את הטקסט לידי הלקוח לצורך תיקונים, השלמות, תוספות או השמטות. יש פרטים שמוטב לוותר ויש אירועים שכדאי להדגיש. ביחד אנו מחליטים, ולפי מידת החשיבות והעניין, אנחנו מחליטים מה ראוי להבליט ומה כדאי להשמיט. הבחירה שבין מה להנציח ובין מה לגנוז ולהשכיח היא שמעניקה לטקסט את הייחודיות שלו ואת המקוריות.

השלב השלישי: הפקת הספר
לאחר שכתב היד עבר תיקונים והגהות, בוחרים תמונות, מסמכים ותעודות, סורקים ומשלבים אותם בתוך הטקסט. הגרפיקאי מעמד ומעצב את הכריכה. לבסוף מדפיסים במספר עותקים רצוי וכורכים בכריכה רכה או בכריכה קשה לפי בחירה. התהליך כולו נמשך כתשעה חודשים ולפעמים, במקרים מיוחדים, התהליך נמשך שנה ואף יותר. כל שלב ושלב מתבצע בשיתוף פעולה עם הלקוח. בדרך כלל בין שלושה לתשעה חודשים, וכל שלב מתבצע בשיתוף פעולה עם הלקוח.

מההוצאה לאור שלנו

נהר התקווה, ביוגרפיה של ד"ר נתנאל. הוצאה לאור ב -2007.

אהבות חיי, זכרונות של אליס לוי, יצא לאור ב-2015.

בין פולין לפלסטין, סיפור אישי של אידה הדומי, הוצאה לאור ב-2007,

הוצאת דפי חיים מתמחה בתיעוד סיפור חיים, סיפור מקום ותולדות משפחה;

שבט בית דוד, סיפורו של בני בן דוד מספר את תולדות משפחת בן דוד שמוצאה מעירק, עלתה לארץ בתחילת שנות החמישים ונקלטה במושב אחיטוב. הספר מתעד גם את תולדות המושב שמשפחת בן דוד הייתה ממקימיו. הוצאה לאור ב-2009

בספרו אחד מזקני צפת, מתחקה בנימין גייגר אחר תולדות המשפחה שהתגוררה בצפת מזה כשבע דורות. על רקע הסיפור האישי הספר מתעד את ההיסטוריה הייחודית של צפת, אחת מארבע הערים הקדושות. הוצאה לאור ב-2011.

הוצאת דפי חיים מתמחה גם בהפקה ובהוצאה לאור של אלבומים מהודרים וספרי מתנה, מעוטרים ומעוצבים, המודפסים בכריכה ייחודית ובפורמט מיוחד:

לנאוה באהבה, ספר מתנה לפרופסור נאוה בן-צבי, נשיאת מכללת הדסה בשנים 1999 – 2012, שהעניקו חברי ההנהלה של מכללת הדסה וצוות העובדים לרגל פרישתה.

הספר מה גיא אוהב, ספר מתנה ליומולדת לגיל שנה שנה.

דפי חיים מתמחה בהפקה והוצאה לאור של חוברות וספרים ל"זכרם".

ישראל בנימיני 1911 – 2006, יצא לאור לרגל יום השנה למותו, ב- 2007.

סיפור חייו של אברה מולה ז"ל ותרומתו לקהילתי, נכתב ב-2011

פויו האיש שאהבתי, ספר לזכרו של אברהם עופר, שהיה מבכירי התעשייה האווירית בארץ. הספר בצורת אלבום משחזר את סיפור חייו וגם מתעד את תולדות התעשייה האווירית.

הוצאת דפי חיים מספקת שירותי עריכה ועריכה לשונית ומוציאה לאור ספרי שירה ופרוזה.

סיפורים על הווי חיים ועל ניוון מוסרי, קובץ סיפורים שחיבר אלי רון, יצא לאור  ב- 2018

יפואית הקטנה, קובץ של שירים וציורים פרי עטה ומכחולה של פולי בכורה רגב, התפרסם ב-2012

המלאך מאיסטנבול, רומן היסטורי רחב יריעה שחיבר מאיר חסדאי. הספר יצא לאור ב-2016

חכי לי ואחזור, רומן מכתבים שכתבו אביגיל מלמד ויצחק באב"ד. יצא לאור ב-2016 מתוך "עד מאה ועשרים" סיפור חיים של יעקב זרחי", שיצא בהוצאת דפי חיים)

אם גם אתם כתבתם סיפורים קצרים או רומן וברצונכם להוציא לאור,